- БОЗОР ВА МАРКЕТИНГ КОНЦЕПЦИЯСИ.
Лойиха ташаббускори, хусусий фирманинг ракобатга кучлилиги томони, биринчи навбатда бозордаги талабнинг узгаришига тезда мослашиш хусусиятининг умумийлиги билан белгиланади. Юкорида кайд этилган хусусиятга кура, амалга ошириладиган лойиханинг, биринчи навбатда, тушаетган талабга караб, курсатиладиган техник хизматлар номенклатурасини киска муддат ичида узгартириш, мослаштириш, махсулотларни ишлаб чикаришда, ички харажатларининг пастлиги, ракобатга бардош бериш имкониятига эга булишини кафолатлайди.
- СОТИШ ПРОГРАММАСИ
Лойиха ташаббускорининг максадига кура, фирмага карашли булган шахарнинг 3-митти туманида жойлашган «Пулли тухташ жойи» худудида ушбу ускуналар урнатилади. Худудий кулай жойлашганлиги ва 100 якин мижозларининг мавжудлиги лойихани амалга оширишга 1- асос булади.
Сотиш программаси стратегияси, кайта ишлаб чикарилган махсулотларнинг сифати, турига булган талабни хамма вакт урганиш, бозор шароитини узгаришига тезда мослашиш, хамда, юкорида кайд этилган фикрлардан келиб чиккан холда, тайер махсулотга нархнинг тез мослашувчи тактикаси белгиланади.
There are no reviews yet.