MUNDARIJA
KIRISH.
I– BOB. Boshlang`ich sinf mehnat darslarida qog`ozdan amaliy ishlar tashkil etishning pedagogik ahamiyati.
1.1.Boshlang`ich sinf mehnat darslarida qog`ozdan amaliy ishlarni tashkil etishning mazmuni.
1.2. Boshlang`ich sinf mehnat darsrida qog`ozdan аmaliy ishlarni tashkil etishning psixologik-pedagogik ahamiyati.
1-bob bo’yicha xulosa
II– BOB. Boshlang`ich sinf mehnat darslarida qog`ozdan amaliy ishlarni tashkil etishning shakl va vositalari
2.1. Mehnat darslarida qog`ozni oddiy va murakkab usullarda buklash orqali turli shakllarni yasash texnologiyasi.
2.2. O’quvchilarni mehnat darslarida qog`ozdan applikatsiya va mozaika yasashga o’rgatish usullari
II -Bob bo’yicha xulosa.
3.BOB Tajriba-sinov ishlarini tashkil etish metodikasi
3.1 Tajriba– sinov ishlarining tashkil etilish
3.2 Tajriba ishlarining natijalari va tahlili
3– BOB bo’yicha xulosa
Umumiy xulosa
Foydalanilgan adabiyotlar
There are no reviews yet.